Vhodna predpripravena distribuce pro firewall/mail gateway

Jan Kovar honza na tnx.cz
Pondělí Únor 15 11:40:49 CET 2010

No samba by snad nemusela byt potreba. Predpokladam, ze do AD by se
pristupovalo pres LDAP a to je skoro vsude. Samozrejme, pokud se mi
nepovede najit nejakou specializovanou distribuci, tak se pustim do ohybani
Centosu, ale kdyz strizlive odhadnu svoje znalosti, tak to vidim na
nekonecny soubouj. ;-)

Honza