Vhodna predpripravena distribuce pro firewall/mail gateway

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Únor 15 12:00:14 CET 2010

Před časem jsem studoval možnosti komunikace s AD a hromada aplikací využívá
právě Sambu. S LDAPem jsem narazil na pár problémů, takže Samba přímo v
doméně a aplikace přes ni komunikují. Co takto funguje, tak třeba PPTP VPN.