Re: Úložiště pro dokumentaci IT

Artur Kudelka Artur.Kudelka na seznam.cz
Sobota Březen 13 14:58:25 CET 2010

Dobrý den,
jestli chcet něco ve stylu ITIL, zkuste se podívat na http://www.i-doit.org .

Zdraví
    Artur Kudělka
------------ Původní zpráva ------------
Od: Miroslav Vancl <mira.vancl na gmail.com>
Předmět: Úložiště pro dokumentaci IT
Datum: 12.3.2010 11:35:02
Zdravím,

Neporadil by mi někdo vhodnou volně dostupnou webovou technologii pro
udržování dokumentace k IT systémům ?
Měl by mít snadnou editaci textů, ideálně s použitím jednoduchých
šablon, možnost vložení obrázků, revizní systém, přístupová práva,
indexaci a/nebo rejstřík, ideálně s možností integrace databází s
technologickými informacemi (DNS, LDAP a pod.) a s možností exportovat
určité větve dokumentace do podoby lineárního dokumentu (třeba pdf).

Napadly mě wiki systémy ale nejsem jejich znalec, takže nevím, jestli
je to nejvhodnější směr a nevím jak se v těch desítkách produktů
zorientovat.

Díky a promiňte poněkud offtopic dotaz.

M. Vancl