HW: Jakou miniPCI Wi-Fi do domaciho routeru?

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Čtvrtek Květen 20 08:06:43 CEST 2010

On Wed, 19 May 2010, Opty wrote:

> Zdravim konferenci,
>
> shanim nejakou miniPCI Wi-Fi kartu do budouciho domaciho linuxoveho
> routeru a AP (ALIX 2D13 s Gentoo na palube) v panelovem byte 2+1.
> Zatim mi bylo v podstate ,,zakazano'' cokoliv jineho nez neco s
> Atherosem, takze jsem uz skoro koupil CM9, ale v posledni chvili jsem
> se zarazil, jestli opravdu potrebuju takovou kartu nebo by pro me
> ucely poslouzila i nejaka jina, zejmena mene zravejsi.

CM9 bohate na domaci zvykani postaci, Atheros je zatim asi opravdu
nejlepsi volba. Pokud byste se pripojovat po 5GHz mate az 50MBit. Funguje
ve vsech modech atd. Trochu problem muze byt s tim ze vhodne je pouzit
spise madwifi, i kdyz oficialne uz nejsou podporovane.

> Take by me zajimalo, jestli staci pigtaily a antenky, ktere se bezne
> prodavaji v ceskych e-shopech nebo je treba si dat na nektere pozor?

Neni v tom zadna veda, kupte co je, po baraku bude stacit asi i "pendrek"
atena.

> Diky za pripadne odpovedi a preju hezky den.
> Opty

Adam Pribyl