HW: Jakou miniPCI Wi-Fi do domaciho routeru?

Opty opty77 na gmail.com
Čtvrtek Květen 20 13:12:47 CEST 2010

2010/5/20 Adam Pribyl <pribyl na lowlevel.cz>:
> CM9 bohate na domaci zvykani postaci, Atheros je zatim asi opravdu nejlepsi
> volba. Pokud byste se pripojovat po 5GHz mate az 50MBit. Funguje ve vsech
> modech atd. Trochu problem muze byt s tim ze vhodne je pouzit spise madwifi,
> i kdyz oficialne uz nejsou podporovane.

Ja si prave porad rikam, jestli nejdu s kanonem na vrabce. Navic CM9
si dokaze vzit az temer 600 mA, coz uz je na pomery napr. 1.33 A
zdroje docela dost.

> Neni v tom zadna veda, kupte co je, po baraku bude stacit asi i "pendrek"
> atena.

Moje obavy vychazely z ruznych diskuzi, ale je pravda, ze se v nich
resi prevazne venkovni pripojeni, coz uz je asi uplne jina liga (viz
napr. http://ispforum.cz/viewtopic.php?f=7&t=2168&st=0&sk=t&sd=a&start=15#p13229).

Planuji pouzit antenku s kabelem, protoze chci tu kartu nejdrive
vyzkouset a naucit se s ni v klasickem PC.

Opty