HW: Jakou miniPCI Wi-Fi do domaciho routeru?

Josef Stengl ok1ced na nagano.cz
Čtvrtek Květen 20 14:18:55 CEST 2010

600 mA /3.3V => 2W
1.33A / 12 V => 16W

tech 12V u zdroje predpokladam, pochybuji, ze mate extra externi zdroje jednotlive pro kazdou vetev - to vyrabi zarizeni.

Hmm, je to realatine dost, tak max 2.5W i se stratama, ale je to max - zdroj to chvilku vydrzi.

Provozuji CM9 na alixu (ten typ s vga a hdd) s 2.5" diskem a extra sitovkou (350 mA/5V) se zdrojem 12V/1.2A a zatim jsem
nevyhorel. Po dobu pred vydanim debianu Lenny; Jedna z prvnich desek v CR. Nedavno jsem i nasel misto kam jsem to umistil :-)

ced