HW: Jakou miniPCI Wi-Fi do domaciho routeru?

Opty opty77 na gmail.com
Pátek Květen 21 09:38:04 CEST 2010

2010/5/20 Josef Stengl <ok1ced na nagano.cz>:
> 600 mA /3.3V => 2W
> 1.33A / 12 V => 16W
>
> tech 12V u zdroje predpokladam, pochybuji, ze mate extra externi zdroje
> jednotlive pro kazdou vetev - to vyrabi zarizeni.

Jeste upresnim, ze tech 595 mA by podle
http://i4wifi.cz/img.asp?attid=9332 melo byt maximum pri souvislem
vysilani na 5 GHz o vykonu 19 dBm, ale mluvi se tam i o FTP, kde se
uvadi jen 410 mA. Zajimalo by me, jaky je mezi tim rozdil (souvisle
vs. FTP).

Jinak u 5 GHz se pro 54 Mbps uvadi vystupni vykon jen 12 dBm, takze
pokud uvazuju spravne, tak v tomto rezimu by si souvisle vysilani melo
brat maximalne ~ 376 mA a FTP ~ 259 mA, coz uz zni mnohem lepe nez 595
mA/410 mA.

Zdroj, o kterem jsem mluvil, poskytuje 18 V a existuje i silnejsi
verze, ktera se pysni 1.66 A.

> Hmm, je to realatine dost, tak max 2.5W i se stratama, ale je to max - zdroj
> to chvilku vydrzi.

To ,,chvilku'' me zrovna moc neuklidnilo. :-)

> Provozuji CM9 na alixu (ten typ s vga a hdd) s 2.5" diskem a extra sitovkou
> (350 mA/5V) se zdrojem 12V/1.2A a zatim jsem nevyhorel. Po dobu pred vydanim
> debianu Lenny; Jedna z prvnich desek v CR. Nedavno jsem i nasel misto kam
> jsem to umistil :-)

Zatim neznamena nikdy a ja bych to radeji hral na jistotu.

OT: Nejspis myslite 1D s PCI slotem. Docela by me zajimalo, v jakem
case to mate, jaky disk pouzivate (klasicky nebo SSD) a jestli z nej
bootujete primo nebo musite pouzivat jeste CF kartu.

Btw, uplne jsem zapomnel dodat, ze by karta mela umet regulovat vykon,
pripadne se temer ,,vypnout'', coz napr. CM9 myslim umi.

Opty