HW: Jakou miniPCI Wi-Fi do domaciho routeru?

Josef Stengl ok1ced na nagano.cz
Pátek Květen 21 10:38:34 CEST 2010

Zatim znamena neco preze dva roky a chybel mi u toho mirne ironicky podton :-)

mate 18V zdroj 1,33A =>  24W

podivejte se, kolik vyrobce udava maximalni spotrebu desky.
Pak pripoctete ostatni pridana zarizeni (pokud nejake mate)
pak pripoctete wifi.

Jste pod 20W? Jestli ano, tak bych to prohlasil v poradku pro provoz v beznych podminkach.

No vyhoret to muze z ruznych duvodu. Takova klavesnice odlozena na spravny zdroj muze bezeproblemu vzplanout:-); Zazil
jsem to.

FTP jako vetsina protokolu komunikuje obosmerne. To take znamena ze se nevysila kontinualne, ale obcas take prijma, tak
nema takovou celkovou  spotrebu (integral za cas). Pozor, spickova zustava zachovana, tak pro odhad potrebneho vykonu
zdroje je lepsi porad pocitat s tou maximalni.

ced