HW: Jakou miniPCI Wi-Fi do domaciho routeru?

Opty opty77 na gmail.com
Pátek Květen 21 16:01:11 CEST 2010

2010/5/21 Josef Stengl <ok1ced na nagano.cz>:
> mate 18V zdroj 1,33A =>  24W
>
> podivejte se, kolik vyrobce udava maximalni spotrebu desky.

~ 6 W

> Pak pripoctete ostatni pridana zarizeni (pokud nejake mate)
> pak pripoctete wifi.
>
> Jste pod 20W? Jestli ano, tak bych to prohlasil v poradku pro provoz v
> beznych podminkach.

No, nevim, jestli je rozumne brat v uvahu pouze spotrebu.

<priklad>
Dejme tomu, ze deska bude disponovat ctyrmi miniPCI sloty a ja je
vsechny obsadim 600 mA/3.3 V ~= 2 W kartami. Pak bude celkova spotreba
~ 6 + 4 * ~ 2 ~= 14 W, coz je < 20 W, ale teoreticky se proudovy odber
muze dostat pres 2400 mA a to mi dela starosti.
</priklad>

Opty