Presmerovani v IPCop

Neděle Listopad 28 20:48:51 CET 2010

On Wed, 24 Nov 2010, Ing. Leoš Houser wrote:

> Kdysi jsem cosi takového řešil, ale redirekty, pomocí kterých měly
> odcházet pakety do stejné sítovky ze které přišly, mi nikdy nefungovaly.

Klient pošle paket, někde na hranicích sítě ho chytíte, změníte mu adresu
server (tj. cílovou) a pošlete ho zpátky dovnitř sítě na nějaký server.
Server odpoví a paket s jeho odpovědí jde kam? Obvykle přímo klientovi,
aniž by mu po cestě někdo změnil adresu server (tj. zde zdrojovou), čili
když dorazí ke klientovi, tak ten nechápe, co se děje. A to je ten
problém.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /