OOo a "hostname.(none)"

Čtvrtek Říjen 28 21:39:00 CEST 2010

On Tue, 26 Oct 2010, Oto Buchta wrote:

> Otázka zní, proč to musí do tohoto lock souboru zapsat ještě před
> startem. Obsah [...] lze zapsat přeci paralelně se startem. Musí přeci
> jako zámek stačit, že soubor byl vytvořen.

Kód máte, tak si to v něm najdete, proč a jak moc je to potřeba.
Případně si to můžete rovnou předělat podle svých představ.

Já osobně si ale myslím, že vytvářet nový thread, aby se "dramaticky
zrychlil start" lidem, kterým funguje blbě resolving, je značné plýtvání
energií -- a to ani neuvažuju riziko zavlečení nových chyb, které je
speciálně u multithreadingu dost významné.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /