Re: rozdíl mezi pm-suspend a volbou v menu Uspat do paměti

Pondělí Duben 11 18:36:00 CEST 2011

On Mon, 11 Apr 2011, Petr Tomasek wrote:

> Myslím, že to, co se lidem nelíbí je, že by některé věci v třetí
> vrstvě (UPower) měly být ve vrstvě druhé (konkrétně ta databáze,
> která rozhoduje, které háčky se použijí kdy).

Možná se špatně dívám, ale podle mne v UPower žádná taková databáze není,
ten prostě spustí pm-suspend.

> Závislost na D-Busu je pak opravdu pakárna (pokud člověk chce jen
> např. pracovat bez okenního prostředí, atd...)

D-Bus je na "okenním prostředí" zcela nezávislý.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /