Na KVM jedine CentOS !?

Jan Krajdl spm na spamik.cz
Středa Srpen 10 19:37:22 CEST 2011

On Wed, Aug 10, 2011 at 04:50:18PM +0200, Vladimir Macek wrote:
> Nedavno jsem se s jednim clovekem, ktery se svym tymem uz nejake roky
> poskytuje profesionalne housing, hosting vc. VPS atp., bavil prave o
> virtualizaci.
>
> Na 64bit inteli quadcore jsem totiz nedavno nainstaloval 64bit Debian
> Squeeze + pekny pythoni virt-manager, do toho nasekal virtualni linuxy pro
> kamarady (Squeeze, CentOS a Ubuntu) a jede to jak z praku.
>
> Kdyz jsem to zkousel pred 2,5 lety, nebyl na to Debian pripraven a ja
> skoncil u hostitele na Ubuntu. Od te doby KVM pouzivam (na predchozim
> quadcoru).

> [...]

Safra, jak to tak čtu, říkám si - neznáme navzájem stejného člověka?
:)) Mám kamaráda, co tohle dělá a má přesně stejné názory :)

No, nicméně abych aspoň něco tedy přidal - před lety (oni už to budou
tak 3 roky, ten čas letí...) jsem se snažil rozjet hypervisor (v té
době xen 3.něco, kvm bylo v plenkách a navíc můj hw to neuměl) na
gentoo, celkem neúspěšně. A tak jsem dal na jeho rady. Byl to v zásadě
asi můj první centos - z konfigurace nejsem nijak zvlášť nadšený
(připadá mi, že se snaží, aby bylo všechno úplně jinak), nicméně bez
nějakých větších problémů jsem to celkem dohromady dal (provozuju na
tom teda jenom xenní hypervisor + ssh a nějaký monitoring tool) a fakt
je, že s tím strojem nebyl za tu dobu provozu žádný problém. Naproti
tomu dlužno říct, že v práci máme xenní hypervisory na debianu a s
nimi si také problém nepamatuju (až na odcházející hw)...

--
Jan Krajdl