Na KVM jedine CentOS !?

Oto Buchta tapik na buchtovi.cz
Čtvrtek Srpen 11 15:18:13 CEST 2011

2011/8/10 Slávek Banko <slavek.banko na axis.cz>

> [...]

To, ze je CentOS vybrakovany RedHat, jeste nic neznamena.
Zazil jsem napriklad v RHEL chybnou default konfiguraci Log4J v JBossu v
dobe,
kdy uz mel JBoss nasazeny cerveny kloboucek...

Kdo si pamatuje RedHat z drevnich dob, nebude mit s CentOS zadne potize.

nových verzí. Kdysi jsem také používal RedHat (do verzí 7.x), ale pak

Je az s podivem, kolik lidi odeslo od RedHatu prave s prichodem jeho
sedmcikove rady.
Ja skoncil u SuSE (az do koupe noveho notysku, ktery jsem korektne rozchodil
az pod Ubuntu).
--
Oto 'tapik' Buchta, tapik na buchtovi.cz, http://tapikuv.blogspot.com