Bacula a pomalé zálohování

Oldrich Balak obalak na atlas.cz
Čtvrtek Únor 17 17:56:16 CET 2011

Zdravim,
zas tak pomalu by to jet nemelo. V maildiru zalohuji asi 1.5 TB dat, tj.
15mil souboru. Mam to rozdelne na priblizne 3 stejne joby a dosahuji na
kazdem prumerne rychlosti 10 az 12MB/s. Duvodem pro rozdeleni je to, ze
data ctu z iSCSI. Dokud jsem to cetl z FC, s rychlosti jsem nemel
problem. pohybovala se mezi 40 az 50MB/s. Zajimave je, ze spoustim ty 3
joby pararelne (krome dalsich) a rychlost na kazdy je stejna jako pri
spusteni jednoho, takze ve finale ctu 30 az 35MB/s. Bacula by mela dat
priblizne stejne vysledky, jako prenos stejnych dat napr. netcatem,
pokud nepouzivate sifrovani, kompresi a pod. Tedy bez zapisu metadat.
Balak