Ubuntu 11.04 + RAID + LVM

Miroslav Lednicky, AVONET, s.r.o. lednicky na avonet.cz
Sobota Květen 7 12:17:44 CEST 2011

Dobry den,

   to jsem udelal, ale nepomohlo mi to. Disk ma skutecne 1. Ale nevadi, ze disky
jsou do RAIDu vlozeny jako sda + sdb nikoliv jako sda1 a sdb1 ?

   Zkusil jsem to ted predelat tak, ze odeberu sdb, smazu partition, vyrobim
sdb1 a vratim do RAIDu, ale ta nova sdb1 je o jeden blok mensi a mdadm
mi vynada. Neslo by to nejak obejit? Disk neni zcela zaplnen.
Zvlastni je, ze to bylo vyrobeno instalatorem Ubuntu 10.04, bez problemu
upgradovano na 10.10 a rozsypalo se to az ted pri pokusu o upgrade na 11.04.

Dekuji a preji hezky den.