Ubuntu 11.04 + RAID + LVM

Miroslav Lednicky, AVONET, s.r.o. lednicky na avonet.cz
Sobota Květen 7 16:03:43 CEST 2011

Cituji z emailu od Slávek Banko <slavek.banko na axis.cz>:

> A poté, co disky již měly indexy 0 a 1 to hlásilo jakou chybu?

Hlasi to totez. Tvrdi, ze ma dva disky s indexem 0 v RAIDu. Coz evidentne
neni pravda.

Je to takto: sdb[1] sda[0]

Muze byt problem v tom, ze se zrcadli cely disk a nej jen partition?

Podle debat, ktere jsem nasel pres google asi nejsem sam, kdo po takovem upgradu
dopadl podobne. Ale reseni jsem nenasel.

Asi mi nezbyde nez zazalohovat data a zacit znova. Zrejme to bude rychlejsi. ;-)

To mozna vyzkousim.

Mirek.

--
Miroslav Lednicky, AVONET, s.r.o.