podivné chování sysctl.conf v Ubuntu 11.10

Sobota Listopad 12 22:08:08 CET 2011

On Tue, 8 Nov 2011, David Rohleder wrote:

> net.ipv6.conf.all.use_tempaddr = 2
> net.ipv6.conf.default.use_tempaddr = 2
> [...]
> jenomže problém je v tom, že ačkoliv toto nastavím, tak na eth0 se toto
> nastavení neprojeví. tj:

default se projeví, jen když se vytváří nové zařízení, a u all mám pocit,
že se zejména u IPv6 aplikuje dost ad hoc (a na all.use_tempaddr dost
možná kašle úplně).

Takže problém je asi v tom, že default.use_tempaddr až poté, co je
vytvořeno zařízení eth0.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /