Re: 'top' ukazuje divně?

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Neděle Říjen 30 17:30:38 CET 2011

On Sat, 29 Oct 2011, d.petr wrote:

> Dobrý den,
> chci si nainstalovat nové jádro (vlastní) 2.6.34.7 místo původního 2.6.31.5 (také vlastního) a jako takový jeden test jsem si pustil film s titulky a podíval jsem programem 'top' (procps verze 3.2.8) na vytížení systému.
> Se starým jádrem ukazuje TOP vytížení xorg+xine dohromady tak kolem 5 - 15 % (dole v procesech) a nahoře v souhrnném řádku je idle zhruba mezi 96 a 99 %.
> S novým jádrem ukazuje vytížení xorg+xine dole v procesech dohromady tak mezi 30 a 40 %, ovšem nahoře v souhrnném řádku je idle opět kolem 96 až 99 %.
> [...]

V prvni rade je asi dobre vzit na vedomi, ze tzn. load je znacne virtualni
velicina a jeji vypocet v jadru neni nemenny. V nekterych verzich
jadra jsou v nem dokonce i chyby. Coz je to co bych byt vami proveril jako
prvni. Preci jen 2.6.34 uz neni zrovna cerstvy kousek, jiste by si toho
vsiml i nekdo jiny.

Adam Pribyl