Re: Jak vybrat defaultní cíl pro grub před restartem

Oto Buchta tapik na buchtovi.cz
Pondělí Září 5 11:29:57 CEST 2011

Zřejmě jsem se nevyjádřil dost jasně.
Nejde mi o reboot serveru.
Já chci v XFCE v menu Restatovat vybrat, do čeho se má restartovat. A
restartovat z příkazové řádky mi nějak nepřijde ani efektní ani
efektivní...

Popíšu základní scénář:
- default nastaven na Ubuntu
- v menu při restartu zvolím buď reboot a použije se default, nebo reboot do
XP (režim once)
- při volbě reboot do XP se mi komp restartuje automaticky do XP
- v XP nemůžu nic nastavit, takže restart použije automaticky default,
kterým je Ubuntu
Heuréka, zvítězili jsme.
Jediné, co nevím, je, jak změnit/vyměnit/překonfigurovat odhlašovací okno
tak, aby umožňovalo to, na co jsem byl hodně let zvyklý :-(

Jak nastavit default pro grub vím. To ale neřeší můj problém.