Re: HW + SW IRQ = 100 % CPU. Co s tím?

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Neděle Srpen 12 15:05:26 CEST 2012

Dobry den,
opravdu mate 486 na 66MHz s ISA sitovkami?
Tady uz bych to opravdu videl na nedostatecny vykon hardwaru. Ty 16
bitove ISA karty urcite pujdou jen half-duplex.
Zkuste zmerit propustnost site z PC na server pomoci iperf -
http://www.root.cz/clanky/iperf-mereni-rychlosti-spojeni/

Ta 486 musi na svuj "vykon" strasnou spotrebu elektriny. Nebylo by
vyhodnejsi si koupit nejaky WiFi router a dat do nej OpenWrt?
Napr. TP-LINK TL-WR740N -
http://www.alza.cz/tp-link-tl-wr740n-d155298.htm - 440Kc -
http://wiki.openwrt.org/toh/tp-link/tl-wr740n
nebo s USB: TP-LINK TL-WR842ND -
http://www.alza.cz/tp-link-tl-wr842nd-d293991.htm - 850Kc -
http://wiki.openwrt.org/toh/tp-link/tl-wr842nd
a budete mit spotrebu i s WiFi do 10W...