Re: HW + SW IRQ = 100 % CPU. Co s tím?

d.petr d.petr na post.cz
Neděle Srpen 12 17:04:49 CEST 2012

> Od: Martin Vancl <tux.martin na gmail.com>
> opravdu mate 486 na 66MHz s ISA sitovkami?
> Tady uz bych to opravdu videl na nedostatecny vykon hardwaru. Ty 16
> bitove ISA karty urcite pujdou jen half-duplex.
>
> Ta 486 musi na svuj "vykon" strasnou spotrebu elektriny. Nebylo by
> vyhodnejsi si koupit nejaky WiFi router a dat do nej OpenWrt?

Ano, opravdu se jedná o 486 a karty ISA. Minimálně jedna síťovka poloduplexně pojede, protože z ní vede koax.
Je jedno, jakou spotřebu má ten server vzhledem k výkonu, protože až do nedávna při internetové přípojce 3 Mbit/s všechnu svou práci stíhal a zřejmě kromě přenosů byl výkonově stejně nevyužit. A celková spotřeba včetně modemu a hubu byla asi 35 W. Nižší spotřebu by sice mělo něco s Atomem nebo Geodem, ale ušetřených 10 nebo 20 W při provozu tak 3 hodiny denně je nikdy nezaplatí. A PC ("kompatibilní s IBM") potřebuji, protože si hraju a zkouším/provozuji_si všelijaké serverové služby.
Teď pokukuji po něčem jako ALIX 2D13, kdyby se poladit server nepodařilo.

PM