RE: Vyřešení - rozhodnutí: Re: HW + SW IRQ = 100 % CPU. Co s tím?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Srpen 23 20:49:08 CEST 2012

Ta deska je hodně podobná, lepší v tom, že má dvě síťovky, ale nejspíš to
budou nějaký Realteky, Intel jsem tam neměl.
A má úplně stejný nedostatek jako ta moje deska, pouze dva SATA porty, pokud
si člověk dá dva disky do raidu, tak už je problém připojit cokoliv dalšího.
Třetí disk jsem musel mít v USB redukci a byl problém sehnat kvalitní
redukci, která by ten disk pravidelně neodpojovala...