Re: Vyřešení - rozhodnut�: Re: HW + SW IRQ = 100 % CPU. Co s t�m?

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Pátek Srpen 24 04:03:10 CEST 2012

Dne 24. srpna 2012 1:09 Tomáš Koželuh <mr.death na ipq.cz> napsal(a):
> Ze zkušenosti jedině Atheros chipset. Nic jinýho nefungovalo (Intel) nebo padalo (RaLink). Na eBay jdou ty Atherosy celkem bez problémů sehnat, měl jsem tam nějaký N modul a fungoval úplně bez problémů...

Sam jsem miniPCIe WiFi kartu sehnal ze starsiho Asus notebooku. Je to
Atheros AR928X. Myslim, ze je od firmy AzureWave, ale to je skoro
jedno.
Da rict, ze jestli to chcete mit jako AP, tak nema cenu nic jineho, nez Atheros.

--
S pozdravem
Martin Vancl

e-mail:  tux.martin na gmail.com