Vyřešení - rozhodnutí: Re: HW + SW IRQ = 100 % CPU. Co s tím?

Michal Kašpar michal na kaspar.in
Čtvrtek Srpen 23 23:56:16 CEST 2012

On Čt, 2012-08-23 at 18:52 +0200, Martin Vancl wrote:
> Dobry den,
> Intel Atom je urcite dobra volba. Ja jsem letos v kvetnu vymenil Alix
> 2D2 za Intel Desktop Board DN2800MT

Jo. Přesně tohle tu teď zprovozňuju a vypadá to velice pěkně.

> Hlavni pro me bylo napajeni 8-19V. Zdroj pouzivam 19V od Asus
> notebooku. WiFi mam v miniPCIe (take z notebooku).

A rád bych se zeptal na tu WiFi. Zatím tam mám PCIe, ale do toho slotu
chci dát normální síťovku, takže sháním nějakou miniPCIe s dobrou
podporou master módu v Linuxu pod hostapd. Co jste použil vy? Zatím jsem
našel nějaké SparkLany s atheros čipsetem, ale jejich dostupnost taky
nevypadá zrovna růžově.

--
Michal Kašpar