RE: Vyřešení - rozhodnut�: Re: HW + SW IRQ = 100 % CPU. Co s t�m?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Srpen 24 01:09:48 CEST 2012

Ze zkušenosti jedině Atheros chipset. Nic jinýho nefungovalo (Intel) nebo padalo (RaLink). Na eBay jdou ty Atherosy celkem bez problémů sehnat, měl jsem tam nějaký N modul a fungoval úplně bez problémů...