RE: Motherboard s 12V napájením a řešení výpadku

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Srpen 24 11:57:35 CEST 2012

Na tyto věci se hodí přímo měniče pro auta. Mají rozsah 9-24V, velký
kondenzátory, aby to udrželo výpadky a dokonce tam je i nějaká ochrana proti
vybití baterky řízená jednochipem. Já to mám zapojený normálně v PC, takže
jsem ty lepší funkce nestudoval.
Cena měniče na 120W se pohybuje okolo tisícovky, de na to pak píchnout
jakákoliv deska, kde se bude spotřeba pohybovat pod udávanou wattáží...