Re: Motherboard s 12V napájením a řešení výpadku

Synek Miloslav synek na pbtisk.cz
Pátek Srpen 24 11:11:54 CEST 2012

dobrý den,

vzhledem k tomu, že deska má "Voltage sense to detect out of range
power supply voltages" tak pokles napájení by možná mohl
jít číst z SMBUSu, jen opětovné zapnutí po náběhu napájení by se asi
muselo řešit externě.
Jinak u toho řešení co jste zmiňoval, by nepochybně nebyl problém
výstup toho komparátoru pověsit na na některý "fous" rs232,
podobně jako u starších jednoduchých UPSek a určitě i takový APCUPSD by
šel použít pro obsluhu.

S pozdravem

Miloslav Synek

Správa IT PBtisk a.s., Příbram
  Počítače jsou výborným pomocníkem při řešení těch problémů, které by
bez nich vůbec neexistovaly......
Můžeme o tom diskutovat, můžeme o tom vést spory, můžeme s tím dokonce
i nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.