Ctecka e-knih se nepripoji pres USB -VYRESENO

Slávek Banko slavek.banko na axis.cz
Středa Prosinec 5 15:38:14 CET 2012

Dne st 5. prosince 2012 d.petr napsal(a):

> 	Tý jo! Firemní Ubuntu dovnitř vidí. Ono se fakt dá mountovat přímo
> /dev/sdb!!!
> 	No to mě podrž. Mountovat ne diskový oddíl, ale přímo disk. Dlouhé
> roky, když se uklepnu a číslo partišny nenapíšu, tak dostávám vynadáno,
> a najednou se to tak musí. To by mě teda vážně nenapadlo. A to jsem
> kvůli tomu zformátoval celý vnitřek čtečky, v noci pátral v okolí po
> otevřené wifi, abych online aktualizoval firmware, ... a ono stačilo
> mountnout přímo disk.
> 	Mnohokrát děkuji.
> PM

Záleží na tom, kde je souborový systém. Když je přímo na sdb, tak se
prostě připojuje sdb. Když jsou tam oddíly a souborový systém na sdb1,
tak připojení sdb není možné, protože tam prostě souborový systém není.

Slávek