OT: veřejný datový sklad

jan.martinu na post.cz jan.martinu na post.cz
Pátek Prosinec 28 01:52:24 CET 2012

DV,

me zajima technologicke reseni (pouzite produkty ze sveta OSS) te
redundance. V/V (IOPS) neni o rychlosti pres sit ani o rychlosti v
sekvencnich operacich, muze se stat, ze Vam tam potece nekolik Mbps a
presto storage nebude stihat prave kuli dosazeni max. poctu V/V, proto
se zajimam, jak to resite? Ale rozumim, ze pokdu jste na to nenarazil
jako na problem, ze to proste neni treba resit :-)

Diky.

JM