Systemovy cas preskocil o hodinu

Karel Zak kzak na redhat.com
Středa Červen 13 22:58:53 CEST 2012

On Sat, Jun 09, 2012 at 06:46:42PM +0200, Petr Baláš wrote:
> Právě se mi taky posunul čas na Debianu. A může za to update balíčku nut.
> A dohledal jsem že je použit v postinst tento příkaz
> udevadm trigger --action=change

 Videl jsem nekolik podobnych reportu (bohuzel neverejnych), zaver je
 ze "udevadm trigger" v post install skriptu je hodne blbej napad z
 mnoha duvodu.

 Pokud presto nekdo poptrebuje volat ten trigger mel by pokud mozno
 specifikovat proc (napr. options --subsystem-match= --attr-match=
 apod.) a ne poslat odjistenou bombu neznamo kam...

    Karel

--
 Karel Zak  <kzak na redhat.com>
 http://karelzak.blogspot.com