Fwd: Runlevel 3 zobrazi cernou obrazovku - problem s frambufferem?

Obongo Dokwub o.dokwub na gmail.com
Pondělí Únor 25 14:39:02 CET 2013

Pouzivam 2 monitory, oba pripojene na NVidia grafiku. Vystup z intelovske
grafiky (soucasti CPU) nepouzivam a mam dokonce pocit, ze jsem ji v UEFI
zakazal. Tim si nicmene nejsem jist.