Debian Wheezy - lze změnit amd64 na i386?

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Úterý Červenec 16 10:36:25 CEST 2013

On Tue, Jul 16, 2013 at 09:12:18AM +0100, d.petr wrote:
> K i386 chci přejít, protože mám programy vyžadující i386. Zatím mám
> multiarch, ale při instalaci čehokoliv se mi nabízejí nejdřív
> i386kové verze, navíc je tu spousta knihoven dvakrát (verze pro
> každou architekturu s typicky debianními širokými závislostmi, takže
> jsou to skutečně velké hromady), ... a taky jsem se dočetl, že amd64
> nepřináší v podstatě nijak výrazné výhody (a někdy vůbec žádné).
> Amd64 jsem původně nainstaloval "abych šel s dobou" a s i386 jsem
> nepočítal ani jako multiarch. To se ovšem ukázalo jako špatný odhad
> a teď to jen otravuje.

jake programy? to me pripada jednodussi nainstalovat i386 verze toho co je
potreba, pokud neco takoveho je skutecne potreba. ja jsem nenarazil na zadny
problem s tim ze mam amd64 instalaci a 32bit veci tu bezi uplne v pohode.

mk