Debian Wheezy - lze změnit amd64 na i386?

d.petr d.petr na post.cz
Úterý Červenec 16 11:53:59 CEST 2013

Martin Kraus wrote:

> jake programy? to me pripada jednodussi nainstalovat i386 verze toho co je
> potreba, pokud neco takoveho je skutecne potreba. ja jsem nenarazil na zadny
> problem s tim ze mam amd64 instalaci a 32bit veci tu bezi uplne v pohode.
>
> mk

Hlavně jedno takové vývojové prostředí vyžadující javu:i386 + ještě
něco, vše i386, a pak taky wine. Ono to běží, s tím potíž není, ale ty
milióny souvisejících balíků i386, když to samé mám už amd64. A pak to
přehrabování v Aptitude, kde se vždy nejdřív nabízí i386.
Před chvílí už jsem se dostal do stavu, kdy Aptitude vidělo primárně
architekturu i386 a přidanou amd64. Jenže taky vidělo asi 100 chyb v
balících jako sysvinit apod. a každý můj zásah vyvolával další a další
porušené balíky a závislosti, tak jsem od všeho radši upustil a vrátil
se zpět k amd64. Kdybych věděl, co si můžu dovolit nechat tak, tak bych
to časem dorovnal. Ale zatím se bojím, že bych třeba nenabootoval a to
by byl hodně nepříjemný problém.
PM