jak vypnout IPv6 Privacy Extensions (v Ubuntu 12.04)?

Pátek Květen 3 22:39:02 CEST 2013

On Fri, 3 May 2013, Petr Stehlik wrote:

> Zkousel jsem nastavit use_tempaddr = 0 uz na dvou mistech - [...]
> Bohuzel nic z toho nepomohlo. V /proc/sys/net/ipv6/conf/*/use_tempaddr
> je sice nula, ale adresu mam porad temporary.

Ta hvězdička zahrnuje i příslušné rozhraní? conf/default to používá jen
při inicializaci a u conf/all jsem už párkrát narazil na to, že ho
ignoroval.

Druhá věc je, že jestli u toho zařízení nula je, jestli tam ta nula nebyla
nastavena až pozdě, když už se tam ta dočasná adresa objevila. Zkusil jste
nastartovat bez zapojeného síťového kabelu?

> Predpokladam, ze router je v tom nevinne - DHCPv6 nemam.

A to je právě ta chyba! S DHCPv6 (a příslušnými flagy v RA) by poslušně
používal přidělenou adresu a nepokoušel by se o žádnou autokonfiguraci.

> Diky 666x,

666?!

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /