Re: konfigurace jádra

Sobota Květen 25 17:19:04 CEST 2013

On Sat, 25 May 2013, nonsense wrote:

> Nedávno jsem "náhle" zjistil, že konfigurační volby jádra mající na starosti
> toto zařízení v něm "náhle" nejsou (DVB_USB_V2 a DVB_USB_AF9015). Tudíž je
> jádro nezná a neobsluhuje. A já je tak nemůžu používat.
>
> když jsem se pokusil si je do jaderné konfigurace dopsat, nefungovalo to.
> Asi se někde konfiguruje, které konfigurační větve budou aktivní a které ne.

A víte, v jaké verzi jádra to fungovalo a v jaké už ne?

Vypadá to, že někdy v cca 3.7 proběhly nějaké škatule a Vaše oblíbené
drivery se ocitly v novém adresáři drivers/media/usb/dvb-usb-v2/ A vypadá
to (podle Kconfig v nadřízeném adresáři), že musite mít zapnuto
MEDIA_DIGITIAL_TV_SUPPORT (a I2C), aby se to vůbec o ten adresář zajímalo.

> Používám k plné spokojenosti Gentoo...

Dosti zvláštní výrok, když jste nad tím popsal, jak Vám něco najednou
nefunguje. A i když tam nebylo explicitně napsáno, že jste se stavem, kdy
to nefunguje, nespokojený, lze tak usoudit už jen z toho, že jste se
namáhal dotazovat, jak to řešit. :)

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /