Thunderbird a oskliva plaintextizace (OT)

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Červenec 29 15:14:07 CEST 2015

Dd,

osobně používám mutt, ale můj kamarád mívá stejné problémy a tak
jsem si říkal, že se poohlédnu po možném řešení (a když už je i s
kým konzultovat, tak to bývá výhodné pro obě strany).

Našel jsem tento dokument:

http://kb.mozillazine.org/Plain_text_e-mail_(Thunderbird)#Completely_plain_email

Tam je vysvětleno, že TB standardně užívá jakýsi flowed formát,
který se řídí několika parametry:

mailnews.display.disable_format_flowed_support
mailnews.send_plaintext_flowed
mailnews.wraplength
mail.compose.wrap_to_window_width
mail.wrap_long_lines

Údajně jde tento "pseudoplain" formát vypnout zde:
Options (Preferences) - Composition - General, and disable flowed
e-mails
(opisuju z uvedeného dokumentu).

Co z toho máte už přenastavené?

Zdraví