Do kontejneru s nimi? :-)

Sobota Září 10 12:21:01 CEST 2016

On Wed, 7 Sep 2016, Jan Kasprzak wrote:

> pouzivate nekdo nejake kontejnerove systemy sofistikovanejsi nez chroot(2)?

Co třeba obyčejná virtualizace? Upřímně řečeno jsem moc nepochopil, jakou
zásadní výhodu má třeba takový Docker v porovnání s virtuálním strojem,
zejména když už mám jednou zmáknutou automatizaci vytváření nových vm.
Dobře, kontejner má možná o něco menší režijní náklady (a dovedu si
představit určité minoritní případy, kdy je to významná výhoda), ale vm
na druhou stranu může mít i vlastní jádro (a vlastní jaderné držkopády).
YMMV.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                      "Que sais-je?"