Strih videa pod Linuxem?

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Středa Únor 8 13:31:56 CET 2017

Zkousel jsem cinelerru (silene slozite), avidemux a kdenlive - nakonec
jsem pouzival kdenlive. Ovladani avidemuxu jsem nejak nepobral.
Nakonec jsem ale zjistil, ze na strihani toho co potrebuju je nejlepsi
dvbcut - bohuzel pracuje jen s MPEG ale je to zase ze vsech nejjednodussi
strihatko.

Adam Pribyl