Strih videa pod Linuxem?

Daniel Mladek dmladek na gmail.com
Pátek Únor 10 22:22:16 CET 2017

Omlouvám se, že do této, byť velice zajímavé a poučné konverzace "musím"
takto vstoupit, ale nemohu jinak než zareagovat na Tvůj email Dave..

Máš naprostou pravdu o těch "chybových" hláškách. A nestabilita strizen pod
Linuxem. Jenže tu narikas nad špatným hrobem... Pokud Ti ty výpisy a
podávání tolik vadí, máš asi 2 rozumné možnosti (a IMHO psaní o tom na
konferenci není jedna z nich ;-)
- Reportovat tuto problémy přímo do příslušných projektu
- vykašlat se na to a pořídit si nějaký komerční SW.

Mě osobně to padání přestalo bavit a pořídil jsem si jablko. Tedy chtěl
jsem hlavně to jejich iMovie, který mi přijde dostatečně jednoduchý a
intuitivní, stabilní a udělám v něm úplně všechno co potřebují. Čas
strávený zapasenim s video editory pod Linuxem jsem mohl věnovat
užitečnějším způsobem a Linux mám dnes jen ve VM na hraní.

My $0.02 😊
-d

--
sent from SONY XPERIA Z1 Compact, the best smart phone ever ;-)