Strih videa pod Linuxem?

Petr Stehlík pstehlik na sophics.cz
Pátek Únor 10 14:47:26 CET 2017

David Jež píše v Pá 10. 02. 2017 v 13:15 +0100:
> Kouzlo tkví pouze v definici slova "chyba". Událost, která nastává
> zcela běžně a navíc se s ní počítá, není chybou

jsou to opravdu ladicí hlášky. Nemyslím si, že máme pro Linux stabilní
video střižnu, všechno to padá jako přezrálé hrušky (což je mi docela s
podivem), jejich autoři to asi vědí a proto mají ty debug hlášky pořád
aktivní.

Nezastávám se jich, jen se snažím najít logické vysvětlení.

A opravdu mě překvapuje, že všechny video editory vždycky spadnou. Dřív
nebo později, spíš to první. Skoro to vypadá, že bychom si zasloužili
knihovnu pro multimédia psanou v jazyce bez ukazatelů a s hlídáním
indexů polí.

Petr