Strih videa pod Linuxem?

Václav Ovsík vaclav.ovsik na seznam.cz
Pátek Únor 10 15:20:19 CET 2017

On Fri, Feb 10, 2017 at 02:47:26PM +0100, Petr Stehlík wrote:

> jsou to opravdu ladicí hlášky. Nemyslím si, že máme pro Linux stabilní
> video střižnu, všechno to padá jako přezrálé hrušky (což je mi docela s
> podivem), jejich autoři to asi vědí a proto mají ty debug hlášky pořád
> aktivní.
>
> Nezastávám se jich, jen se snažím najít logické vysvětlení.
>
> A opravdu mě překvapuje, že všechny video editory vždycky spadnou. Dřív
> nebo později, spíš to první. Skoro to vypadá, že bychom si zasloužili
> knihovnu pro multimédia psanou v jazyce bez ukazatelů a s hlídáním
> indexů polí.

njn, ted si myslim, ze kdenlive docela funguje ok. Jedu Debian Sid
a obcas se objevi nejaka nepovedena verze, ale tohle je IMO nejlepsi
volba. A kdyz uz spadne, tak umi neco vytahnout sam z autosave a je
dobre vedet, ze autosavuje. Momentalne je to u me do:

    ~/.local/share/kdenlive/.backup

To uz se mi nekolikrat hodilo, ani ne ze padl kdenlive, ale ze jsem samo
neco pos*** ;)

--
Zito