xhost + a nastaveni DISPLAY

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Pondělí Červenec 24 21:36:45 CEST 2017

Tak klasicky zacit firewallem, pak tcpdump, jestli se vubec snazi spojit
na druhou stranu. A pak bych hledal neco v xorg.conf, protoze ten je dnes
automaticky generovany a takova "bezpecnostni benevolence" tam muze byt
nejak zakazana (xhost + je samozrejme strasne nebezpecny protoze povoluje
pripojeni vsem ale dalo se dat i s parametrem konkretni IP).
V neposledni rade pak lze zkoumat xauth.

MMCH: nemelo by nejdrive fungovat neco jako
DISPLAY=localhost:1 xclock
?

A na zaver si mozna vsimnete ze ve vypisu procesu mate neco jako

/usr/libexec/Xorg -background none :0 -seat seat0 -auth
/var/run/lightdm/root/:0 -nolisten tcp vt1 -novtswitch

A tam uz asi budete vedet jak je to zakazane...:)