Kdenlive: stabilizace videa (videostab2)

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Středa Březen 22 16:38:08 CET 2017

	Zdravim,

jeste dotaz ke kdenlive: zkousel jsem, co udela plugin na stabilizaci videa,
ale prijde mi, ze to neni uplne dobre pro video, ktere je jednak trochu
roztrepane, ale jednak kamera nemiri stale stejnym smerem, ale treba se sama
pohybuje nebo otaci.

Mozna ale mam neco spatne nastaveneho - kdo z tim mate zkusenosti, prosim
podivejte se na

http://www.fi.muni.cz/~kas/tmp/stabilizace.html (HTML5 prehravac) nebo
http://www.fi.muni.cz/~kas/tmp/stabilizace.mp4 (download videa, cca 9 MB)

- prijde mi, ze ta leva (puvodni) polovina je lepsi nez prava (vystup
stabilizacniho pluginu). Hned v prvnich sekundach je videt, jak s sebou
ta prava strana skube na vsechny strany.

Delam neco spatne? Diky,

-Y.

--
| Jan "Yenya" Kasprzak <kas at {fi.muni.cz - work | yenya.net - private}> |
| http://www.fi.muni.cz/~kas/                         GPG: 4096R/A45477D5 |