Re: Java applety v prohlížeči

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Čtvrtek Květen 4 09:26:11 CEST 2017

DD,

ve Firefoxu (Windows) jsem prisel o tyhle addony uz davno s prechodem na
64bit verzi :-(. Takze mi zbyl opravdu jen ten MSIE, ktery pouzivam na
spravu napr starsich radii od ALCOMy, sprava kamer (prehravani videa
primo z kamery vyzaduje take nejake zverstvo, ktere chodi jen v MSIE) atd.

IPMI nastesti mame uz jen Supermicro a tam je uz vetsinou pouzitelny
IPMIView cili prohlizec netreba.

Tahle situace je pro nas dost tiziva - mam obavy, ze to casem skonci
nejakym virtualem ve kterem pobezi stare Windows a stary prohlizec,
takze sprava techhle zarizeni bude jeste vetsi opruz.

Zajimalo by me jestli programatori prohlizecu vubec tenhle problem
povazuji za problem...

--
Dalibor Toman