CZLUG a web www.linux.cz

d.petr d.petr na post.cz
Pondělí Červen 4 11:12:35 CEST 2018

Vladimír Macek wrote on 2.6.2018 21:23:
> [...]

A mně se to provedení celkem líbí.
Ovšem já nejsem typický uživatel. Jsem vnitřně přesvědčen, že když něco
chci dělat, musím to přiměřeně pochopit, což univerzálně jde pomocí
návodu - textu. Kdo odmítá číst návod, je idiot, se kterým je zbytečné
ztrácet čas. Ať si Linux NEinstaluje ten, kdo: neumí číst, nechce číst,
absolutně tomu nerozumí, chce Windows, Linux mu nevyhovuje z jiného
důvodu; uživatelé s prvními třemi důvody mohou Linux používat, když se o
něj bude starat někdo jiný. Stránku bych tedy psal pro potenciální
"majitele" Linuxu, pro ty, kteří si ho chtějí nainstalovat, a těm text
nevadí, naopak ho vítají. K čemu bude, když omalovánková stránka naláká
uživatele, který při prvním problému místo jakékoliv snahy odmítne číst
návod a začne řvát, že "hrůza, vůbec to nefunguje".

Ano, podobná tvrzení bych taky mírnil.

P.