Re: CZLUG a web www.linux.cz

slavick na centrum.cz slavick na centrum.cz
Pondělí Červen 4 15:06:53 CEST 2018

Normálně se do diskuzí na konferenci vůbec nezapojuji. Ale souhlasím s tím, že pokud někdo nechce číst návod a trochu se učit, tak ať nepoužívá Linux, pračku, myčku a radši ať neřídí auto.

Nejsem zrovna slohový typ, aby uměl takový text napsat, ale podle mě je třeba potenciálním zájemcům nějak vysvětlit, že ne všechno je růžové a všechno bude vždycky fungovat tzv. na první dobrou. U Windows je to koneckonů dost podobné. Hlavně poslední dobou s Windows 10 ;-) Zmiňované hurá formulace jsou opravdu nešťastné.

Kdyby byla možnost nějak pomoci s propagací, tak se rád zapojím.

Petr