certbot a systemd... au... vlastne systemd au

Zdenek Mazanec bluehawk na betateam.com
Čtvrtek Říjen 18 09:11:29 CEST 2018

> Tak hura, nahradime to necim, co se ma uplne novou syntax, konfiguruje
> se
> to kazdy dzob pres dva fajly a mailovat pri nenadalem stavu to vubec
> neumi!
>
> Takze to, ze mi obnovovani certifikatu failuje, jsem se dozvedel uplnou
> nahodou, protoze jsem stoura.
>

> Muze mi nekdo prozradit, jestli jsem blazen ja nebo zbytek sveta, ktery
> si
> tohle od Poeteringa necha libit?

Tuhle otazku si kladu uz dlouho (a casto). Dosel jsem k zaveru, ze
Poetering NECO vi a proto mu to prochazi, jinak to proste neni mozne.
Alternativne ma NECO, ceho se vsichni boji (aniz by vsak bylo znamo, co
by to jako mohlo byt).

Zdenek Mazanec