financní dar pro vás ...

frances admin na bmail.host
Neděle Červen 7 02:42:42 CEST 2020

Gratulujeme;
Gratulujeme, váš e-mail byl náhodne vybrán pomocí vyhledávace s názvem Google. být jedním z štastných dobrodincu Frances & Patrick Connelly; Financní dar. Já a moje žena Mr. & Mrs. Connolly, jsme štastným výhercem nejvetší ceny 1. ledna 2019 britské loterie Jack pot. Cástka [114 969 775,00 GBP]. V rámci sdílení radosti s ostatními bychom chteli poskytnout financní dar pouze 5 rodinám v celé Evrope. Využíváme této príležitosti, abychom prispeli k životu lidí. máte štestí, že jste byla vybrána tretí osoba. Dve další rodiny již dostaly své výhody. což je cástka [2 800 000,00] EUR jako dar. mužete si prohlédnout naše výhry, které dostávají foto shop a video z YouTube online. prostrednictvím odkazu níže.
https://www.mirror.co.uk/news/uk-news/euromillions-biggest-uk-winner-jackpots-1919342
kontaktujte nás prostrednictvím našeho soukromého e-mailu a požádejte o svuj prospech. predložením vašich osobních údaju.
vaše celé jméno:
soucasná adresa domu:
Obcanský prukaz:
a vaše soukromé mobilní císlo:
protože toto jsme overeni a uchováni. naším úcetním za další další príspevky od nás.
email: francespcwins na aol.com
budeme potrebovat nekolik vašich osobních údaju. za zpracování pred prevodem daru, který bude pripsán na váš bankovní úcet do 24 hodin po zpracování. jakmile obdržíte tento dar, meli byste laskave prispet k výstavbe domu pro seniory, detského zábavního parku a dalších verejných sociálních parku. jen rozdávat verejnosti, málo z vašeho prospechu.
Gratulujeme.
Pan a paní Connolly.