Re: WiFi v domě

Vladimír Macek macek na sandbox.cz
Pátek Červen 19 09:13:42 CEST 2020

Děkuju všem za odpovědi. Koupil jsem Ubi a EdgeSwitch a těším se na to.

Inzerát: Kdyby někomu z vás zahálel nepoužívaný funkční mini/mikroserver,
klidně bez HDD, s alespoň dvěma síťovkama, umím ho proměnit na peníze
(Liberec/Praha). Ideálně mini1U, ale mám poličku. Pošlete model a fotku.
Musí tam jít dát Debian nebo OpenBSD. Kromě routování a řízení sítě bude
fungovat i jako NAS.

VM